Amper 5 minuten werk met de afroep app
Recent introduceerde Struyk Verwo Infra de afroep app. Via deze applicatie kunnen relaties makkelijk en snel zelf orders afroepen. Wij vroegen een drietal relaties naar hun ervaringen. Kevin Vernooij, werkvoorbereider bij Mourik Infra trapt af.
‘Ik ben opgegroeid in de digitale generatie. In de eerste drie maanden had ik al 75 afroepen geplaatst via de afroep app. Er wordt mij gevraagd een aantal producten te bestellen en amper vijf minuten later heb ik de opdracht verwerkt in de afroep app.'
Handig zoekveld voor producten
'Voor deze afroep app werkte het een stuk chaotischer met bellen, mailen, bonnen en kom je er pas bij levering achter dat je per ongeluk een product bent vergeten. In de afroep app is alles overzichtelijk weergeven. Ik zie gelijk of ik te weinig heb geselecteerd of dat ik juist meer heb geselecteerd dan nodig is.
Een handige tip? Ik vul in het zoekveld een deel van een product in, bijvoorbeeld ‘10’ in plaats van een ’10 x 20 opsluitband’. Ik krijg dan meteen de opsomming van alle producten die hier betrekking op hebben. Dit werkt ontzettend handig en snel als je vaak met kleine afroepen werkt. Ook mijn collega’s beginnen het door te krijgen hoe gebruiksvriendelijk en makkelijk de app werkt.'